SQA - Satysfakcja klienta - Bento Marek Naumiuk - Doskonalenie Organizacji

Przejdź do treści

Menu główne:

SQA - Satysfakcja klienta

Narzędzia
service quality assessment
 
Satysfakcja Klientów / SQA / Service Quality Assessment

 
Poznaj ogólną satysfakcję klientów oraz satysfakcję w trzech wymiarach tj.: komfort korzystania z usług, staranność i rzetelność załatwianych spraw oraz profesjonalizm i kompetencje pracowników. Analizuj odrębnie klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Poznaj opinie klientów dotyczące oczekiwanych usprawnień i kierunków zmian.

Jak dowiedzieć się więcej?

Jeśli są Państwo zainteresowani uzyskaniem szerszej informacji na temat tego narzędzia – zachęcam do kontaktu:
Marek Naumiuk
883 90 60 50 (Play),
601 765 187 (Plus),
marek@bento.biz.pl
© Bento Marek Naumiuk 2010-2017
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego